גירושין בשיתוף פעולה

"יש משהו מן השחרור ומשהו מן העינוי בכל פרידה מכל אדם" (ססיל דה לואיס)

 

החלטתם להתגרש?
לא רוצים תביעות בבית משפט אבל מעוניינים בעורך-דין שילווה אתכם?
רוצים לשמור על טובת הילדים?

"גירושין בשיתוף פעולה" – זו הדרך המתאימה לכם.

 

מה זה גשת"פ – זוהי שיטה יעילה להתגרש מחוץ לכותלי בית המשפט. זהו תהליך ייחודי, שבו צוות של אנשי מקצוע מסייעים לבני הזוג בפתרון כל המחלוקות ובגיבוש הסכם גירושין הוגן שלוקח בחשבון את כל צורכי בני המשפחה. הצוות כולל עורכי דין, מטפלים זוגיים ומשפחתיים ועל פי הצורך מומחים נוספים כגון מומחה פיננסי, מומחה ילדים ועוד. כל אחד מחברי הצוות דואג לאינטרסים של הצד אותו הוא מייצג, אך כל הצוות יחד מהווה רשת ביטחון לתהליך ולמשפחה כולה. עם תום גיבוש ההסכם הוא מוגש לאישור בית המשפט.

בתהליך זה כל אנשי הצוות ובמיוחד עורכי הדין מחויבים לניהול התהליך בשיתוף פעולה, בכבוד ובהסכמה, והם מנועים להיות חלק מהליך משפטי אם יהיה בעתיד. כך מתאפשר ניהול משא ומתן ושיתוף פעולה אמיתי במרחב בטוח, ואין חשש שהצד השני ינצל לטובתו את המידע שנחשף וינקוט בהליך משפטי.

תפקידי בצוות הינו יועצת גירושין. במסגרת זו אני אמונה על ההיבטים הרגשיים, בניית התוכנית ההורית לאחר הגירושין, סיוע ביצירת תקשורת יעילה בין ההורים, פתרון משברים זמניים ועוד.
אני מביאה איתי לתהליך זה, ניסיון רב שנים בטיפול ובגישור עם משפחות במשבר הגירושין.

מניסיוני, סיום הסכסוך הזוגי בדרך זו, כמו גם בגישור, מחזקת את יכולת השליטה של כל אחד מבני הזוג על עתידם, מונעת הסלמה ביחסים ושומרת הן על טובת הילדים והן על טובת ההורים.

 

מתי לפנות להליך גירושין בשיתוף פעולה?
* במקרים מורכבים מאוד
* כאשר יש פער וחוסר איזון בין בני הזוג
* כאשר גישור לא מתאים
* במקרים של קונפליקט גבוה
* כאשר צד אחד או שני הצדדים מתקשים לקבל החלטות לבד וזקוקים ללווי עו"ד

Hands on hand together as unity concept

להתיעצות ראשונית מלאו פרטים או דברו איתי

דילוג לתוכן